2022 METŲ UGDYMO KARJERAI VEIKLOS PLANAS
Ugdymo karjerai tikslas – padėti mokiniams planuoti savo karjerą, įgyvendinant mokymosi visą gyvenimą principą.
Uždaviniai:
- Teikti informaciją apie profesijas ir darbo rinką bei jos prognozes.
- Vykdyti mokinių profesinį konsultavimą (individualų ir grupinį).
- Organizuoti profesinį veiklinimą – veiklas, kuriose mokiniams padedama pažinti įvairias užimtumo sritis, profesijų ypatumus ir karjeros galimybes.
- Užtikrinti, kad mokiniams būtų lengvai prieinama informacija profesinio informavimo, konsultavimo klausimais.
- Atlikti tyrimus, parodančius, kaip mokiniai renkasi profesijas, kokie jų poreikiai ir gebėjimai.
Mokykloje:
- informuojama, kur galima mokytis norimos specialybės;
- padedama išsiaiškinti karjeros planavimo žingsnius;
- konsultuojama profesinės karjeros ugdymo klausimais;
- atliekami testai, kurie leidžia geriau pažinti save, išsiaiškinti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, polinkį į tam tikrą veiklą
Ugdymo karjerai komanda:
Asta Arnašienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Loreta Butkienė, mokytoja
Ugdymo karjerai klausimais konsultacijos vyksta kiekvieną trečiadienį 14 – 15 val.
Eil. nr. | Veiklos sritis | Veiklos turinys | Data |
1. | Ugdymo karjerai veiklos planavimas. | Ugdymo karjerai veiklos funkcijų numatymas. Ugdymo karjerai veiklos pagrindinių krypčių ir uždavinių apibrėžimas. | Sausio mėn. |
2. | Testai, kurie leidžia geriau pažinti save, išsiaiškinti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, polinkį į tam tikrą veiklą. Pokalbiai skirtingo amžiaus mokinių grupėse. | Koks aš esu? Ko aš noriu? Ką aš galiu? Kuo aš stiprus? Kas yra karjeros planavimas? Pokalbiai klasių valandėlių metu: „Ko reikia, kad pasiekčiau tikslą?“, „Kodėl planuoti karjerą yra svarbu ir būtina?“, „Mano mokymosi rezultatai ir ateities profesijos“, „Mano psichologinis portretas“. | Nuolat |
Supažindinimas su informacine sistema „AIKOS“. | Per mokslo metus | ||
Renginiai pradinių klasių mokiniams ugdymo karjerai temomis (edukaciniai filmukai, pokalbiai apie profesijas, piešinių parodos „Mano tėvų profesija. Kokia bus mano?“, „Man įdomios profesijos“ir kt.) | |||
Vyresniųjų klasių mokinių įtraukimas į ugdymo karjeros užsiėmimus (filmų žiūrėjimas ir jų aptarimas, testai savęs pažinimo, profesijos pasirinkimo temomis) | Per mokslo metus | ||
3. | Organizacinis darbas. Išvykų organizavimas į įmones, įstaigas bei kitas darbo vietas. | Išvyka į Šilutės profesinio mokymo centrą. | I ketv. |
Dalyvavimas Klaipėdos technologijų mokymo centro Profesijų dienoje. | II ketv. | ||
Išvykos į UAB Šilutės baldai ir AB Šilutės Rambynas | IV ketv. | ||
Išvyka į Pagėgių pasienio rinktinės Bardinų pasienio užkardą | IV ketv. | ||
Praktinių studijų diena mokykloje – Profesijų diena | IV ketv. | ||
4. | Informacijos kaupimas, sisteminimas, atnaujinimas ir perteikimas. |
Ugdymo karjerai kabinete turtinimas informacine bei metodine medžiaga. Kompiuterių klasės panaudojimas karjeros ugdymui skirtuose užsiėmimuose. |
Nuolat |
5. | Ryšių su socialiniais partneriais plėtra. | Naujų socialinių partnerių paieška, užmezgant ryšius su mokymo įstaigomis, gamybinėmis organizacijomis, verslininkais. | Per mokslo metus |
6. | Bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių saviugdai naudinga veikla. | Mokinių skatinimas dalyvauti ir dalyvavimas šalyje organizuojamų neakivaizdinių mokyklų, klubų veikloje. Mokinių skatinimas dalyvauti ir dalyvavimas nacionaliniuose konkursuose, parodose ir kt. | Per mokslo metus |
7. | Kvalifikacijos kėlimas. | Mokytojų ir mokinių dalyvavimas seminaruose, konferencijose. Metodinės medžiagos kaupimas, analizė, perteikimas bei pritaikymas. | Per mokslo metus |