Tikslas – kurti mokyklą kaip nuolat savo veiklos kokybę įsivertinančią ir tobulėjančią organizaciją. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas vykdomas nuolat.
Koordinacinė veiklos kokybės įsivertinimo grupė:
- Vida Beresnienė
- Jurgita Milašienė
- Danguolė Šulcienė
- Jūratė Mockuvienė
- Diana Baužaitė-Mikužienė
- Aušra Juščienė
Mokykloje vykdomas pasirinktos veiklos srities (-čių) giluminis ir platusis įsivertinimas.
Mokykloje vykdomas pasirinktos veiklos srities (-čių) giluminis ir platusis įsivertinimas.
2020 m. atliktas platusis įsivertinimas. Įsivertinime dalyvavo 19 pedagogų. Jo metu nustatytos stipriosios mokyklos veiklos sritys:
- 2.1.2. Ugdymo planai ir tvarkaraščiai (3,4)
- 2.3.2. Ugdymas mokyklos gyvenimu (3,4)
- 2.4.1. vertinimas ugdymui (3,3)
- 4.2.1. Veikimas kartu (3,3)
- 2.1.1. ugdymo(-si) tikslai
Giluminio veiklos kokybės įsivertinimo išvados ir pasiūlymai panaudojami mokyklos veiklos planui ir strateginiam planui rengti.
Taikomi vertinimo metodai:
- anketavimas,
- interviu,
- dokumentų analizė,
- diskusija.
IŠORINIO MOKYKLOS VERTINIMO REZULTATAI (2018 M. BALANDŽIO 23-26 D. D.) (92,5 KB)
MOKYKLOS, ĮGYVENDINANČIOS BENDROJO UGDYMO PROGRAMAS, VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO METODIKA (145,5 KB)